13 Temmuz 2009 Pazartesi

İki hafta sonudur gerçekleştirmiş olduğum deniz, kum güneş sevdam bu hafta sonu yapmış olduğum yolculuk ile son buldu, önümüdeki iki hafta boyunca düğünlerde boy göstereceğim, biraz da olsa yanabildiğimden dolayı sevinçliyim, en azından düğün elbisesinin içinde çok beyaz olmayacağım.

Valla pazartesi sabahları saat 9:30da Ankara'da oluyorum direk bavulu eve bırakıp işe geliyorum, bu ikinci hafta ve biraz yorgun hissediyorum artık.....

Birde dün akşam, otobüse bindim, iki adım gittik amantanrım bir gaz sancısı dedim ölüyorum buna, evdeyken tık yok otobüse binince kıvrım kıvrım kıvrandım, bir sıcak çağ içip, kazağıma mideme bağlayınca rahatladım, ama mazallah allah kimseye vermesin bu gaz sancısı denen mereti, böyle dedim apandistim alınmış olmasa kesin apandistim patladı dicem öyle bir sancı....

Artık otobüsle biraz fazla seyahat etmemden dolayı, beni kolayca tanıyabilirsiniz elinde yastığı ve yolculuk üniforması olan yeşil şortlu birini görürseniz bilinki o benim.... Akşam yolculuklarında iyi bir yol arkadaşı değilimdir çünkü uyurum, bundan sonrada uyuyacağım bunu böyle bilin. Öyle müzik falanda dinlemiyorum sıkılıyorum belli bir saatten sonra yetiyor bana. Kitap dergi de okuyamıyorum midemi tutuyor... Hafif problemli gördüm kendimi..

Söyleyeceğim o ki, temmuz ayında hafta sonlarında benle plan yapmak istemeyin çünkü doluyum ya tatilde ya da düğündeyim. Molalarda, otogarlarda etrafınıza bakın belki de oradayımdır.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder