20 Ağustos 2009 Perşembe

Temmuz gelip geçerken, ağustos bitti neredeyse ben hala olduğum yerdeyim. Ağaçların yaprakları sararmaya başladı bile. Neyse haftaya soon to be free'yim. Yapılan planlar ve stres ter basması yaşadım. Anamm valla çok zor, bi tatile gitsem deniz kokusunu içime çeksem rahatlıcam valla.

Mysis Amerikaya gitti, kaldım burda tek başıma valla arkadaşsız kalmak ne zormuş yaa. kimse yok diğer yakın dostlar mezun olduğumuzda gitmişlerdi, ha kabul geldi ha vize işlemleri falan kabul edildide gitti bile. Banada arkasından ağlamak kaldı.

Garip bir hüzün sarar içini dökemezsin kelimelere,
kafanı kaldırıp güneşe bakmak istersin sana umut versin diye...
Kaldıramazsın kafanı yükü ağır çeker, düşünceler dolmuştur içi....
O zaman anlarsınki yanlız kalmışsın.....


Birde şu durumu yaşıyorum kepçe ile verip kaşık ile burnundan çıkarma durumu thanks to my Drama King++

Drama Queen tatilde, biz kaldık drama king++ ile başbaşa, we are re-bounding, total b.s.

Ofiste puzzle almıştık 1000 parçalık onu tamamladık böyle pastel kalemle bir zenci kız resmi çok güzel oldu görmelisiniz resmini bilem çektim, yemedim içmedim puzzle yaptım kısa bir süre içinde de bitti, çerçeveciye verdim o bile geri alırken çok güzel olmuş dedi, gurur duydum. Yarın ofisimin duvarlarını süslicek, ondan sonrada eve getiririm diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder