2 Ağustos 2012 Perşembe

I'm back darling....

Dünyanın bir diğer ucundan geldim, çok alışmışım pasaportumdan ayrılamadım bir süre onunla gezdim, on beş günde sigortaları ters bağladım, eskiden sevdiğimi artık sevmedim, eskiden sevdiğimi daha da çok sevdim, yürüdüm, güldüm, düşündüm, kıyasladım, bol bol yedim, içtim, anlattım, konuştum, dinledim, bavul boşalttım bavul doldurdum, romantik komedi filmlerinde tek başıma ağladım, konular üzerine fazla düşünmeyi bıraktım, güneşte olgunlaştım, ikilemde kaldım, ikileme bir bilinmeyen daha ekledim. Üzüldüm, vazgeçtim, geri döndüm...... İşte on beş gün böyle geçti....

Şimdi yirmi gün için tekrar bavul doldurdum, iki aylığına kiraya verdiğim deniz kum güneşime gidiyorum, hayatımı sadece parmak arası terlik şort tişört olarak yaşamaya gidiyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder