19 Kasım 2009 Perşembe

Sudan çıkmış balık misali....

Bugün yeni spor hayatımın ilk günü akşam 6 itibariyle 5 yıl önceki hayatıma geri dönüş yapmış olacağım.

Birkaç gündür hayatımda değişiklikler süre gelmekte. Anlamsız bir şekilde aradığım çıkış kapısını artık kapatıyorum, bir süre çaba göstermeyeceğim, tek başıma kalacağım, anladımki hayaller hayalken güzel, dile getirilmeden önce.

İki gün önce uzakta olduğumuz bir yakınımdan bir mail aldım. Uzak olduğumuzdan dolayı yazdığı mail beni sevindirdi ve şaşırttı, aslında uzak olduğumuz kişilerle yakın olduğumuzu, yakın olduğumuz kişilerle ise ne kadar uzak olduğumuz farketmemi sağladı. Bu arada maili atma zamanı okadar doğru bir zamandıki kurtarıcım oldu benim, hele yazdığı bir cümle var burda paylaşmak istemiyorum fakat kafamdaki bulutların dağılmasını sağladı, burdan kuzenim, arkadaşım Yeşil'e çok teşekkür ediyorum, seni çok öpüyorum Yeşilcim.

Sevdiğim biriyle dün bir konuşmamız oldu, duyduklarım her ne kadar içimi acıtmış, canımı yakmış olsada, herşeyin düzeleceğine olan inancım herşeyin kötü olacağına olan inancıma ağır basıyor. Kırgınım fakat buda geçer... Dün kendisine bahsettiğim gibi sıkı sıkıya bağlıyım, çok zor kopmam, kopamam...

Tüm bunları yüzmeye benzetiyorum, eğer kurtulmak için çabalarsan daha çok su yutarsın ve batarsın, suyun üstünde kalmak için debelenmeye gerek yok. Rahatla, sakin ol... Just breath and reboot :)

Evren şu an benim yanımda değil, zaman benim yanımda değil, gezegenlerin dizilişi ise o konuya hiç girmek istemiyorum. Beni tanıyanlar anlamışlardır gezegenlerin dizilişi derken ne demek istediğimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder