28 Eylül 2010 Salı

Je suis malade...

Aradan çok vakit geçirtiyorum (yeni fiilim..) biliyorum ama bazen inanın anlatıcak çok şeyim olmasına rağmen hiçbirşey yazmak istemiyor canım...(Bkz. Kıçını kaldıramamak).

İzmir'e gittim çok güzel geçti düğün, Edoş'umla gezdik tüm İzmir'i vapurada bindik Karşıyaka'ya geçtik ben vapurda üşüttüm sanırım nezle oldum boru gibi bir ses çıkıyor benden.

İzmir'e yerleşmeye karar verdim ciddiyim iş teklifleri gelirse ciddi bir şekilde değerlendiririm...
Valla deniz olmayan memlekette yaşamak zormuş Ankara'yı severim ben birşey dediğim yok ama İzmir bir ayrı, Istanbul'da da deniz var tamam ama İzmir izmir izmir....

Düğün İzmir Hilton'daydı, bizde orda kaldık, düğüne gelenlere indirimli fiyat vardı, başka ne zaman Hilton'da kalcam diye.... Bir manzarası vardı otelin 18. kattaydı oda muhteşem şahanelikte...

Sabah 10 gibi indik uçaktan, otele yerleşme falan Edoş geldi ver elini İzmir.....

Akşama doğru otele döndük, şimdi ben saçlarımı yaptırıp gitmiştim. Bozulmasın diyede bir şekilde tutturmuştum, otele geldim tüm gün gezdim saçlarım yapılı diye son dakikada bir açtım ne görüyüm saçlarım rüzgarı yemekten dümdüz olmuş allam dedim yaaaaaaaaaaaaaa... Neyse artık yapacak birşey yok indik aşağıya, ama genede süperdim :)

Düğün güzeldi, gelin ve damatta çok güzeldi, nikah şekeri yerine orijinal bir fikir gümüş el aynası verdiler, ben sevmiyorum zaten nikah şekeri olayını....

Güldük, eğlendik, içtik, dans ettik... Tabi alkol almanın verdiği rehavet ile sabah 6'da açıldı benim gözler.

Melike bizi masterdan arkadaşları ile oturtmuştu, masa düzeni zaten bir harikaydı, Yunanlı arkadaşlarımız oldu sakız adasından :)

Pazar öğlen döndük sevgili Ankaramıza....

Tüm hafta hasta oldum olucam derken... geçtiğimiz cumartesi Funda'nın düğününde klima altına oturarak nezle olma şansını yakaladım... mutluyum ve sümüklüyüm....

Geçen cumarteside Funda ile Özgün'ü evlendirdik, gene çok güzel bir gelin ve damat vardı, çok güzeldi...

Bu seneki düğün dernek sezonumu Eylül ayındaki iki düğünle sanırım kapamış bulunuyorum.

Bu arada çipli pasaportum oldu sonunda, Ey çipli pasaport alıcak ahali mutlaka randevu alın gidin sıra beklemeyin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder