17 Eylül 2010 Cuma

On my way to İzmir

Bir kez daha yollara düşüyorum Melike'nin düğünü var yarın İzmir bekle beni geri geliyorum :)

Çalışma tempom gene çok yüksek devam ediyor, kayıtları bitirtik bu seferde ders almak isteyenlerle uğraşıyoruz.

Ne kadar çok başka üniversiteden ders almak isteyen öğrencimiz varmış şaşırdım.

Melike'nin düğünü yarın akşam bir hafta sonra ise Funda'nın düğünü var ama o Ankara'da, geçen senede gene bir hafta arayla iki düğüne katılmıştım, fakat bu senekilerin kına gecesi yok.

Annemle elbise aldık allahtan ucuzluğa denk geldikte bir elbise fiyatına iki elbiseyi alabildim. Biri siyah biri gri, ikiside boncuklu pullu falan tam benlik yani.

Yarın sabah uçuyoruZ, pazar öğleden sonra otobüsle dönüyoruZ :)

Edoşumla konuştum dün akşam, yarın onunlada görüşücez kısa ama güzel bir İzmir gezisi gene beni bekler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder