6 Ocak 2011 Perşembe

Son zamanlarda herşeyin üstüste gelmesi nedeniyle ben kendimi biraz dinlenmeye alıyorum, hayatımın son iki senesini çözmeye ve tanımlamaya çalışıyorum, hatalar yaptım sessiz kaldım kimselere danışamadım hep kendim yaparım hallederim dedim. Ama olmadı bu makine bir süre sonra kendisini kapadı... Beynim aslında benim istediğim şeyleri yapmıyor, başka şeyler yapıyor. Sorguluyorum neler yaptım ben diye, vede neler yapmak istiyorum. Verdiğimiz kararlar herzaman hayatımızdan bazı şeyler çıkarmak, geride bırakmak, unutmak demek oluyor. Eskiyi iyice bitirmeden yeniye alışamıyorsun.. Sessizlik hakim oluyor.

Bende şimdi yoğun bir sessizlik var.... Kafam ve vucudum ayrı çalışıyor, biliyorumki her sabah kalkıp işe gelmem gerekiyor, aynı yollardan geçip aynı trafik ışıklarında durmam gerekiyor.  Farklı yollar lazım kafanın çalışması için. Haftasonu için istanbula gidiyorum, ama dönüş gene burası olucak... Bekliyorum, hadi artık yürüme zamanı demesini bekliyorum evrenin ama biliyorum 2011 benim için iyi bir sene olucak....

Fakat benim birazda olsa dinlenmem lazım, kafa tatiline çıkmam lazım.. Hayata dışarıdan bakmam lazım, yeni kararlar alıp yeni uygulamalarda bulunmam lazım. Ocak ayını bi bitirmem lazım... Kendimi daha iyi tanımam lazım. En azından akşamları düzenli uyumam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder