4 Ocak 2011 Salı

Hayda bre....

2010 geçti 2011 geldi, heryer herkes mutlu mesut bla bla.....O bu şu değilde ben üşüyorum ofiste, pencereden sırtıma çok esiyor bi çare bulunsun artık buna şikayetçiyim.

 Ama şikayet etmek nihai bir sonuç vermeyeceğinden kendi kendime çözümlerimi bulmam lazım, onun içinden yarın ofis hırkası getireceğim... Bundan sonra benim bir "ofis hırkam" olucak.... 

Ben 2011 şarkısı Ozan Doğulu Kenan Doğulu "Bunlarda Geçer" parçasını seçiyorum diyorki;

Aşk yarasımı yüzünü solduran
Genç yaşta seni hayata küstüren
Kimdir elini kolunu bağlayan
Bir of demeyi sana Çok gören

Geçer geçer geçer bunlarda geçer
Üzme tatlı canını bunlarda geçer
Neler neler neler gördük biz
Neler çektik biz
Ne derlerse desinler bunlarda geçer

Kim böyle seni gurbette gezdiren
Binbir yalanla hayattan bezdiren
Meyhaneleri ezbere öğreten
Söyle kardeşim kimdir seni hor gören

Geçer geçer geçer bunlarda geçer
Üzme tatlı canını bunlarda geçer
Neler neler neler gördük biz
Neler çektik biz
Ne derlerse desinler bunlarda geçer


Ne kadar doğru değil mi? Bunlarda geçer neler neler gördük biz, neler neler atlattık biz....

Sözüm size okuyanlar, sizde inşallah diyince şu sınavlarımın sonucu iyi gelsin..... 

Bide ekleyeceğim şudurki, bu yazılanları okuyup okuyup bu nedemek o ne demek, neden böyle yazdın falan filan diye sormayın yenilik yapın sadece okuyun...

Şunuda ekleyeyim 2011 yılı ile ilgili çok olumlu düşüncelerim var, yılın ilk aylarında değilde ilkbahar ve yaza doğru çok şey değişecek.... ahanda 2011 yıllık burç tahmninleri gibi oldu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder