29 Aralık 2010 Çarşamba

Hier encore j'avais vingt ans..

Bugün benim doğum günüm her sene doğum günümde Charles Aznavur'dan Hier Encore şarkısını dinlerim ve bilumum yerdeki iletilerimi onunla değiştiririm. Ben bugün bir yaş daha aldım.

Son bir kaç gündür çok sıkıntılı günler geçirdim, sevinmem gereken birçok olaya kendi kendime dert ettiğim için sevinemedim bile. Hayat acımasız ama hayat kimseye kaldıramayacağından fazla dert vermiyor.

Bazen sizin için en kötü güzüken en güzeli en hayırlısı olabiliyor ki, genelde de oluyor. Ben bunu 2010 en başından en sonlarına doğru iyice yaşadım tattım, allam naparım neden dediğim 2010 yılının ilk aylarında yaşadığım olay hayatımda başıma gelen en güzel şeydi, artık tek kelimeyle break free yaşadım...

Yaz aylarına doğru ise nasıl yaaa.. ben orda naparım dediğim şey hayrıma döndü ama daha erken bazı şeyler için.
 
Dün çekirdek aile bizim BSO'nun yılbaşı konserine gittik, çok çok çok güzeldi, zaten Çaykovski'den seçme eserlerle beni benden aldılar.. Fındıkkıran, Uyuyan güzel falan.. Hatta bale vardı, sonra kar yağdırdılar, köpük yağdı üstümüze, fındıkkıranı dinlerken gene çok mutlu oldum dedim bu 2011 benim için çok güzel bir sene olcak....

Ben şimdi doğum günü yemeğime gidiyorum herkese tüm güzel dilekleri için teşekkür ediyorum. Böyle günlerde anlıyorum zaten kim gerçekten yakınım kim değil çok iyi oldu artık bazı insanlara sonsuza kadar hoşçakal dedim.... Benim doğum günü tarihi nedeniyle hediye falan yalan olur yılbaşı ayağına istediğim üç beş kişi arasın bana yeter. Ve o üç beş kişi aradı hayat daha güzelleşti....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder