6 Aralık 2010 Pazartesi

Soğuklar ufukta gözüktü

Aralık ayı soğuk mu geçicek hiç inanmam peh.... en çok sevinenler hava sunucuları mı, bakın anam babam kaç zamandır söylüyoruz bunu diyorlardır.

Aralık ayı bunalım ayıdır.....Herkes bi öfler puflar.. Ben daha çok öflemiyorum.. Halen burdan kaçabileceğimin hayallerindeyim. Bi gün gelicek görüceksiniz ben burdan çok uzaklarda olmuş olucam.

Avrupayı etkisi altına alan kar havası ne zaman kapımızı çalıcak, sorarım size... Hem istiyorum kar gelsin şöyle karda oynayalım hemde istemiyorum, yollar kapanıcak, buz olucak, benim canım annem 3 katı daha strese giricek. Babam önlemini aldı lastikleri değiştirdi, o zaman bi alkış tedbirini şimdiden alan babama gelsin.

Bizim evde mutfak yenileniyor, ay allahım stres bastı herkezi, annem ayrı, babam ayrı, ben ayrı ama sonucu güzel oldu, mis gibi oldu, yesyeni oldu.

Facebuk gene güncellenmiş, neden? sorarım size neden... ufffff sürekli yeniliklere alışmak zorunda kalıyoruz, ben seviyordum yenilenmiş eski halini, neden şimdi gene yenilemek zorundayım, ben biraz daha dayanıcam eski haline, böyle seviyorum ben.

Cumartesi günü Gordion'a gittim, yılbaşı için alışveriş merkezleri, araba, tatil falan verir ya.. Bu Gordion'da altın, araba, tatil veriyormuş, bir kuyruk vardı sanırsınız kızılay bedava yardım dağıtıyor bitmedi o kuyruk yaaa..

Bizde Emre'yle Due Date'i izlemeye gittik, nasıl komik güzel bir filmdir o öyle yaaa.. Kırıldım gülmekten...

Umarım hepiniz Susan Miller'in Aralık ayı yorumlarını okumuşsunuzdur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder