9 Aralık 2010 Perşembe

Hırpalandım Bugün....

Bugün resmen hırpalandım, yoruldum.. Ama sen mi büyüksün ben mi büyüğüm len perşembe dedim... Perşembede benim bu diklenişime baş kaldıramadı, saat 16:34 itibari ile perşembe bana 1-0 yenildi... Umarım uzatmalarda yemem son golü... Neyse bugün telefonlarım hiç susmadı, sürekli çaldı, çaldı ve çaldı...

Peki ben hepsine cevap verdim mi evet verdim, bugün öğlen yemeğim çok tatsız geçti, yemek güzeldi ama keyif vermedi. Emre ile bi konuda anlaşamadık, vallahi boğazıma dizildi yemekler... Sonrasında hallettik tabi.

Dün gene bloglar arası trekking yaparken, yeni birkaç blogla karşılaştım, dedimki biz kızlar hep mi aynı duygular içinde yaşıyoruz, hep mi bu gerizekalı erkekler aynı.... Sonra dedimki ben baştan yanlış yaptım, bloguma böyle başlamıcaktım. Ne varsa yazıcaktım, ama ben ipleri en başında saldım, öyle havadan sudan, eften püften şeyler yazdım..

Bu kızlar bold and the beautiful misali yazmışlar, ilişkiden geriye kalan ne varsa, iltihap toplayan bir yara misali patlatmışlar, içlerinden geldiği gibi, her bir cümle arkasından bir duyguyu sürüklemiş. Helal olsun dedim bu kadar açık yürekli oldukları için... Hatta bazıları ben bunları yazıyorum bazılarınız ne kadar o...diyor, kimi helal olsun diyor demiş.. Bunun o.. olmakla ne alakası var benim ilişkiden yoksun insanlarım. Bir ilişki her yönüyle yaşanmadıktan sonra zaten insanın içini öyle kanatmaz, demekki senin hiç öyle bir ilişkin olmamış, için hiç öyle kanamamış..

Ben böyle açık açık yazanı alkışlarım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder