14 Aralık 2010 Salı

Aslında Aklımda Farklı Şeyler Vardı...

Aslında bugün evden çıkarken yazmak üzere kafamda çok farklı bir konu vardı... Fakat az önce okuduğum blog yazısından sonra tamamen değişen bir ruh hali içine girdim.

Ama karar verdim önce yazmak istediğim konu üstüne yazacağım. Ben bu pazar Ales haftaya pazar ise Üds sınavına giriyorum. Kpss'de pörtleyen kopya skandalından sonra, sınava gelirken yanımızda bulundurmamız gereken eşyalar konusuna bayağı bir yasak getirdiler. En başında artık kalem, silgi, kalem tıraş, uğurlu trolünüz falan gibi sınav için gerekli elemanları getiremiyorsunuz size bunları salon yöneticileri size vericeklermiş. 

Ondan sonracığıma, su, anahtar, telefon, kolye, küpe, bilezik ve çanta bulundurumıyorsunuz yanınızda bulunduramadığınız gibi, sınava girerken emanet edebileceğiniz bir yerde yok. Hani ÖSS bu desek çocuklar küçük anne babası sınava getiriyor desek bi nebzede olsa anlarım ama Ales yani koca adam olmuşuz falan. Diyelimki çanta almadım yanıma arabamıda almadım anahtar sonuçta otobüse binicek kadar para aldım yanıma, eeee evimin anahtarını nereme sokucam. Saat falanda takamıyoruz, her sınıfta saat olucakmış..

Haa bu arada sakın yanılıp şaşıp ehliyetinizle gitmeyin ya tc kimlik kartınız yada pasaportunuz kimlik olarak kabul görücekmiş, ehliyetle gidenler sınava alınmayacakmış..

Şimdi zaten sınava giriyor olmanın verdiği heyecan var birde kolyem mi var anahtar mı yanımda stresi mi yaşıycaz. Eyvallah hiçbirini yanımıza almadık.

Sınavdan çıktık... Otobüs bekliyoruz gelmiyor, kaçırdık mı diye saate bakamıyoruz neden çünkü saatimiz yok. Pazar günü bütün millet soğukta dışarda otobüs beklemez heralde, neyse etrafan birini bulup soruyoruz zira saatimiz yok bakıcak. Diyelimki otobüsü kaçırdık, arkadaşı arıcaz "Hacı sevabına gel beni al" diye ama oda ne telefonumuzda yok. Böyle adeta tam bir mal gibi bekliyoruz. O zaman Ösym bide toplu taşıma yapsın sınavlardan sonra, sınav çıkışı merkez noktalara servis kaldırsın.

Ama asla asla emanet yapmasın, sınav stresi yaşarken bide anahtarımı, telefonumu dışarda biri mi çaldı diye, panik yapmak olmaz. Daha bu satırları yazarken darlandım. 

Bu pazar, haftaya pazar veya ondan sonraki haftalarda etrafta çantasız, saatsiz, parasız insanlar görürseniz şaşırmayın zira onlar sınava girmeye gidiyorlardır veya sınavdan çıkmışlardır. Sevabına çevirinde saati söyleyin veya en yakın dolmuş durağına bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder