20 Aralık 2010 Pazartesi

İyi oldu bu sefer bitti haftasonu hemen....

Bu hafta sonu benim için çok yorucu geçti, en güzel kısmı sadece pazar akşamı aile dostları ile birlikte yapılan rakı balık keyfiydi, üstünede tatlı ve türk kahvesi.

Cumartesi zaten kargaşa ile başladı, haftasonu geleneği pazara gittim eller kollar dolu eve geldim, ondan sonra annemle birlikte yılbaşı alışverişine dışarı çıktık, alllam o panora öğleden sonra saat 4'te nasıl kalabalık girmek mümkün değil şansımıza boşalan bir yere park ettim, sonra sanki bedava veriyorlar herşeyi, başladık dolaşmaya kalabalık gürültülü nefret ettim zaten sevmem öyle çıkalım saatlerce alışveriş yapalım neyse kazanılmış ganimetlerle eve doğru yolumuza koyulduk.. Ben artık kendimi nasıl sıktıysam akşam yatmaya yakın benim migren kendini gösterdi, yatmadan bir ağrı kesici alıyım dedim. Yattım, bu arada pazar sabahı Ales sınavım var.

Sabaha karşı 5:30 yataktan muhteşem şiddetli bir başağrısıyla uyandım, migren o şiddetli yüzünü göstermişti, tabi midemde bu duruma kayıtsız kalmak istemedi, saat 6 gibi babam uyandı, sağlık merkezinin yolunu tuttuk, bir bulantı giderici bir ağrı kesici iğne olmak üzere iki taraftan iki iğneyi yedim, eve dönerken miden gene bu kadar eğlenceye kayıtsız kalmak istemedi ve babama arabayı durdurtmak zorunda kaldım, 7 gibi evdeydik biraz dinlendim, uyudum sanki.... Sonra saat 8'de sanki yeniden doğmuş gibi uyandım biraz yorgun olarak Ales sınavıma gittim.

Sınava binasına alınırken üstümüz arandı, yanlışlıkla çantası ile gelenler kesinlikle içeri sokulmadı, sınav başlamadan bir poşet içinde iki adet kurşun kalemimiz, silgimiz, kalem tıraşımız, bir adet peçete ve 3 adet olips şekerden oluşan sınav paketimizde önümüze kondu.

Bu pazar ÜDS var, bu sınav için eve sınava gireceğimiz yeri gösteren belge yollanmayacakmış efenim internetten şifremiz ile bakıcakmışız.. Eyvallahhh dedim bizim okulun hemen yanı ÖSYM şifre için gittim dediler şifreyi biz vermiyoruz, ODTÜ'deki Ösym'nin yerinden alcaksınız... Allam Odtü'de kayboldum zaten neyse, herkes yanlış yer gösterdi geçtiğim yerlerden bir daha geçtim en sonunda buldum 2TL ye şifremi aldım ofise geldim şifremi girdim ve sınav yerimi öğrendim...Haftaya G.Ü. Müh. Fak.'tayım aynen böyle bir yazma tarzı. Herkes bilmek zorundamı kardeşim G.Ü'nün Gazi üniversitesi olduğunu.

Ösym adres çubuğunu 30 karakterlemi sınırlardı,Twiter bilem 140 karakterle anlat derdini diyor. Bu pazartesi günü heyecanlı geçti, haaa bide ofiste mail serverları değişti tüm mailler serverda tutuldu falan benim mailim 2000 tanesini yedeklemiş saolsun.... Birde yedeklerini silmekle uğraştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder