9 Mayıs 2011 Pazartesi

Ama bana öyle demişlerdi....

Geçen hafta, geçen haftada kaldı, hava hiç düzelmedi, geçen hafta üzüldüm, geçen hafta mutlu oldum, güldüm, geçen hafta artık geçmişte kaldı.
 
Geçen hafta benim biricik annemin doğum günüydü kendisine özel bir pasta sipariş ettim ve mükemmel lezzetli sanat eseri bir pasta ile karşılaştık. Çok çok lezzetliydi, hatta akşam yemeğine Mezzaluna'ya gitmiştik pasta kesildikten sonra geri kalanınıda paket olarak eve götürdüm... Burcu Hanim'a yapmış olduğu bu lezzetli ve güzel pastadan dolayı teşekkür ederiyoruz arzu edenler şurdan pastalara ulaşabilir http://kurbispastatasarim.blogspot.com/  . Annem yaz tatilini, deniz ve güneşi çok özlemiş olduğundan kendisine deniz kum ve güneş temalı bir pasta sipariş ettim, resmini çektim pastanın fakat henüz eklemeye fırsatım olmadı.

Cumartesi günü arkadaşlarımla rakı balık yaptık, valla bana çok iyi geldi, uzun zamandır cumartesi akşam dışarı çıkmamıştım iyi oldu, araba kullanmıyor olsam daha o rakıyı içerdikte, beşimizde araba kullanınca biraz kararında bırakmak zorunda kaldık...İyide oldu aslında böyle tadı damağımızda kaldığından en yakın zamanda tekrar yapabiliriz.

Haftaya değişik başladık, çünkü taşındık, yeni katımızdayız...Böyle açık ofis modundayız artık duvarlarımız yok ahahaha çok edebi oldu, duvar yerine cam var... Herkesin ne yaptığı ne ettiği ortada...Daha çok neyin ne olduğunu tam anlayabilmiş değiliz.

Zaman o kadar hızlı geçiyorki, bu cuma ben buraya geleli yani şu yeni görevime getirilileli bir sene olmuş olucak, aralıkta ise (eğer ben hala burda olmuş olursam) tam anlamıyla resmi olarak burda olmanın birinci senesi dolucak, şimdi geriye baktığımda nasıl da geçti diyemiyorum, sadece mutsuzluk, üzüntü, stres ve uykusuz geçirdiğim akşamlar var... Noldu peki?..... ben üzüldüğümle kaldım başka hiçbirşey olmadı...

 Her akşamın bir sabahı vardır, hah işte ben o sabahı bekliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder