12 Şubat 2012 Pazar

Kimse beni ayakta uyutamaz!!

Cumartesi günü hafif bir heyecanla (korku) karışık tedirginlikle hastaneye gittim. Ben işlem sırasında uyutulmayı tercih etmiştim, önüme kağıtlar koydular uyumayı sizin tercihiniz olduğunu kabul ettiğinize dair, allah dedim nasıl bir uykuya dalıcaz böyle.... Ardından beni içeri aldılar... işlem öncesi hazırlıklar ilk sıra lavman.... Şimdi benimki tam kolonoskopi değildi tüm bağırsaklarıma bakılmayacaktır, sadece hasta olan yere sigmoide bakılcak...

Eğer tüm olsa kolonoskopi bir gün öncesinden bağırsak temizliğine başlıyorsunuz bir diyeti var ve temizlemek için içmeniz gereken ilaçlar.... Benimki hastanede basit bir lavmanla çözülcek bir durumdu.... Buraları çok anlatmayacağım... Güzelcene onuda atlattım...

Damar yolundan uyumam için ilacı verdiler ardından işlemi tam hatırlamamam için unutkanlık yapan bir ilaç verdiler, bekliyorlar ki ben uyuyum...

Ben de tık yok... Biraz daha verdiler gene uykum yok ama çok mayıştım kelimenin tam anlamıyla feci bir çakır keyif oldum... Tüm işlemi ekrandan bende izledim... Gayet aydınlatıcı oldu.. Zaten tüm işlem toplam 15 dakika sürdü...

Ayılmam için dinlenmeye aldılar ama zaten o kadar ayıktımki sorun yoktu... Biz eve geldik, televizyonun karşısına geçtim ve deliksiz tam iki saat uyudum.... İlaç eve geldikten sonra etki etti, hatta annemlerin ne söylediklerini de çok hatırlamıyorum...

Kendimle dalga geçiyorum, kimse beni ayakta uyutamaz diye.... Hatta bugün arkadaşımla telefonda konuşuyoruz oda dalga geçiyor benimle "Ben evimde kendi yatağımda uyurum başka yerde uyumam" diye :)

Biyopsi için parça aldı onunda sonucu haftaya belli olurmuş, bir de haftaya cuma gideceğim doktora....

Benim adım Cemil, Sevim kimse beni ayakta uyutamaz..... (Bizimkiler dizisini hatırlayanlar anlayacaktır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder