3 Nisan 2009 Cuma

mucizevi bitki biberiye...

evet bıraktığımız yerden bir toparlayalım bakalım, aslında çok enteresan şeyler olmuyor, geçen cumartesi mesa salatada idik, Milli maçı izleme ardından gecelere akma deyimini gerçekleştirmek amaçlı. Maçın sonucu malum.. gecelere akma deyiminide çok gerçekleştirdik diyemeyiz fekat güzeldi eğlendim, yanlız salata biraz fazla mı pahalı idi? gitmeyeli zaten çok uzun zaman olmuştu eski bir arkadaşı görmenin verdiği mutluluk ile fiyat konusunda o anda çok durmadım, anca dışarı çıktığımızda şöyle bir yokladı.

Bu hafta Biberiye bitkisine takmış durumdayım, aktardan aldım ofiste, evde içiyorum. yanlız biberiye yaprağı olduğundan sonrada bir yaprakları çaydan ayıklamam gerekiyor onun içinde gerekli çalışmaları yürütüyorum. Efenim bu bitki her derde deva birşeymiş özelliklede benim gibi hayatının büyük bir bölümünde migren sıkıntısıyla uğraşan biri için bulunmaz bişi. Yağını yaralara sürünce antiseptik özellik mi desem, eklemlere sürünce ağrıyı azaltmamı desem, çay olarak demleyip içince gaz söktürücü, diriltici mi desem desem yok yok bu bitkide.

Hem bunların hiç birini yapmasa bile kötü birşey değil ne varsa doğada otta bitkide var. Yazında aksilik olmazsa papatyaya takmayı düşünüyorum.

Bu arada nestlenin portakallı bitter çukulatasınıda denedim tavsiye ederim.

Dün akşam MySis'le birlikte herzamanki mekanımız Flatteydik. Mekan güzel fekat ben oranın yemeklerine biraz daha özen gösterilmesini rica etmekteyim, bu ikinci kez yemek yiyişim oldu ve gene hüsrana uğradım, lezzetsizdi. Ama ortam mekan güzel, gitmeyenlere tavsiye ederim.

Efenim bugün cuma TGIFriday's durumlarındayım. Acayip uykum var üç gündür uykumu alamadığımdan dolayı bugün sabah orta şiddetli bir migrenle günaydın demek zorunda kaldım, bu satırları yazıyor olmam demek şiddetini arttırmadığını kahvaltıdan sonra almış olduğum ilacın sadece midemi delmeye değil aynı zamanda ağrı içinde işe yaramış olduğunu görüyorum. Ofise gelince mucizevi biberiye çayından kocaman bir bardak içmiş olmama rağmen kafamın sol tarafı hala hafif bir bas eşliğinde aynen bum bum yapıyor.

1 yorum:

  1. Şu anda bu yazıyı tam karşında otururken yazıyorum :) Biberiye candır, otlar arasında en sevdiğim o desem gaza mı geldim söyledim diye düşünmeden edemem. Gelgelelim ruhlar alemindede yaşamıyoruz. O yüzden artık seni burdan bunaltabilirim :)

    YanıtlaSil