16 Nisan 2009 Perşembe

Persembeninde sonuna geldik bugün hayatimda verdiğim büyük kararlardan birtanesini verdiğim bir gündü cumartesi günü resmi olarak dövmemi yaptırmaya gidiyorum. Yanlız telefonu açıp randevu alıncaya kadar geçen süre çok sancılı oldu. Kendimi ödev yapmamak için alakasız başka her işle uğraşan öğrenci olarak hissettim.

MySis geldi bugün ofise ayy özlemişim iyi geldi bana cumartesi günü Süper Kahraman ve MySis dövmecide elimden tutucaklar okula yeni başlayan çocuklarını okulun ilk gününe getiren anne babalar gibi. Mutluyum.. MySis'le birlikte aradım dedim gelicem ne zaman müsait saat 3:30, tamam neden olmasın.

Heycanlıyım, daha yolun başındayım bakalım mürekkebi yiyince vucüt alışkanlık yaypıp hadi ne duruyorsun ikincisinide yap diyecek mi? Umarım der:)

Yaptırmadan alışkanlık yaptı bende bu:)

Sabah ne giyicem derdime bir son istiyorum, gene bulamadım gene bulamadım. O kadar kıyafetim var giyinemiyorum şu ara mevsim bitemedi:)

Aslında şimdi yağsın, bahar şenliklerinde yağmasın, gülelim eğlenelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder