17 Mayıs 2009 Pazar

bu hafta eğlenceli oldu, Hacettepe şenliklerine gitme fırsatım oldu. Kesinlikle bizim Mayfest'ten çok daha iyi. Herşeyiyle tam bir festival havasında tabi kampusun daha büyük olmasınında buna çok büyük bir katkısı var. Süperkahramanım, Georgeofthejungle ve birkaç kişi daha Hacettepe'de Kenan Doğulu'ya gittik, çok kalabalıktı. Fakat şenlik alanında ilk dikkatimi çeken Efes Pilsen oldu, heryerde stand kurmuş ve bira satıyordu, bizim şenlikte ise alkol varmı diye çantalarımızın içine kadar aranıyorduk, orada ise durum tam tersi birayı sizin ayağınıza kadar getirmişlerdi. Çadır Kebap'da oradaydı ve Kenan Doğulunun olduğu gün kuyruğu görmeliydiniz çok uzun bir kuyruk vardı. Geçen sene yaşamış olduğum Demet Akal'ın konserinden sonra amfi tiyatronun diğer tarafına bayağı geniş bir sahne kurmuşlardı herkes ayakta izliyordu konseri.

Neyse Hacettepe şenliklerinin son gününde sahneye Dolapdere Big Gang ve Bedük çıkacaklardı. Drama Queen kendisininde gelmek istediğini söyledi ilk önce duyduklarıma inanamadım ama çok sevindim. Gerçekten o gün DramaQueen'le birlikte konsere gideceğimden dolayı çok sevinçliydim. Akşam gittik Kenan Doğulu izdihamından eser yoktu o kadar güzel bir ortam vardıki, rahat rahat hareket edebiliyordunuz, sahnedekileri yakından görebiliyordunuz. Dolapdere Big Gang muhteşem bir performans sahnelediler, DramaQueen dans etti çok eğlendi bende çok eğlendim. Ardından Bedük sahneye geldi ve aman tanrım çok güzeldi, sahne ışıkları herşey. Şimdiye kadar geçirdiğim en güzel şenliklerden bir tanesiydi, bundan sonra tüm şenliklere DramaQueen ile birlikte gideceğim.

Cumartesi günü Süperkahraman, arkadaşı TeddyBear ve onun bir arkadaşı ile Düzceye Rafting yapmaya gittik, herkese tavsiye ederim çok eğlenceli çok güzel bir deneyim. Çok çok eğlendim. Hava çok sıcaktı su harikaydı hayatımda görmediğim kadar çok kurbağa gördüm. Bir dahaki sefere DramaQueen'de geleceğini söyledi, eve dönüş yolunda Abant'ada uğradık iyi oldu. Çok zevkli ve güzel bir yolculuktu.

Pazar günü ise her tarafım ağrıyordu özelliklede sol kolum kürek çektiğim kolum ayyy çok hammışım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder