26 Mayıs 2009 Salı

bugün aslında geçen sene okumam gereken Çavdar Tarlasında Çocuklar kitabını okudum, kütüphanden dvd aldım. Sanırsam böyle devam ederse benim için bayağı kültürel açıdan güzel bir yaz geçicek.

Dün DenizKuşumla konuştum düğününe az kaldı, nedense içimde bir heyecan var böyle.
Asıl haber MadameButterfly muradına kavuştu, hayırlısı olsun diyorum.

7 Haziran mı 6 sımı EatnJoy açılıyormuş, sinemalarda sürekli reklamları dönüyor bir gitmek lazım geçen gün gazetelerin birinde ankara ile ilgili bir yazı vardı, arjantin caddesinin artık nasıl sönükleştiğine ve filistin caddesinin nasıl tıklım tıklım olduğu ile ilgili aslında haksızda değil çok çabuk mekan tüketen ankarada olası şeyler bunlar.

Hafta sonu mezunlar eve hoşgeldiniz adı altında düzenlenen şenlik vardı fakat şenlik kavramından çok uzaktaydı,içinden hiçbirşey çıkmayan çekiliş kuponları ise tadından yenilmez güzellikteydi. Fakat Süperkahramanın her çektiğinden bir hediye kazanması acayip kıskanmama neden oldu.

Melekler ve Şeytanlar filmine gittim fakat Dan Brow'un en sevdiğim kitabı olmasına rağmen filmi beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Bu filmi sanki daha önce görmüştüm havası estirdi hatta abartmıyorum filmin ilk yarısında biraz uykum geldi neyse ikinci yarısında toparladım. Zaten yediğim mısırlarda hafiften bayatmıydı neydi....

Deniz,kum ve güneş istiyorum hemde çok.. denize girmek istiyorum. valla kampanya başlatcam.

Bilkent Ankuvada Kyma'ya yolunuz düşerse mutlaka ev yapımı limonatalarından deneyin derim, gerçekten çok ferahlatıcılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder