5 Haziran 2009 Cuma

Kocaman Mayıs ayı bitti önümüzde devrilmeyi bekleyen Haziran duruyor.
İşlerimin azalmasından dolayı sürekli kitap okur vaziyette dolaşıyorum, bu arada dövmelerimi 12 tane kuşa çıkarttım. DramaQueen tadını kaçırma artık işin dedi haklıda ama bunu ona söylemedim tabi:)

Haziranın 4'ü olmasına karşın hava hala bahar ayından atamadığı bir karışıklık içersinde, yağmurlu. Yeni mekanlara yemeğe gidemediğimden gayrı size bir öneride bulunamıyorum. Fakat eğer biraz gülmek iyi olur derseniz My Best Friends Girl filmini öneririm, eğlenceli bir film. Alec Boldwin çok uymuş rolüne.

Resmi olarak artık evlilik mevsimi açıldı Deniz kuşum resmi duyurusunu yaptı, temmuzda bir hafta ara ile düğünümüz var Deniz ve Duygu. Düğüne giyilcek elbise almak lazım, altın almak lazım. Evlilik başlı başına hem evlenen hemde düğüne giden için bir olay. Güzel bir olay.

Bir kaç gündür aklımda şu şarkı var, bir kaç gündür bir hüzün var içimde nedenini bilemediğim dilimin ucuna getirip söyleyemediğm, söylemek istemediğim, neden anlaşılmıyor neden neden nedenn....

And then she'd say: It's OK I got lost on the wayBut I'm a Supergirl and Supergirls don't cry.And she'd say: It's all right I got home late last nightBut I'm a Supergirl and Supergirls just fly.

1 yorum:

  1. taaa dunyanin obur ucundan bile blog takibine devamm :) eat'n joy'a bi git bakalim bize de onericekmisin ( bu aslinda diger entry icindi ama buraya yazayim dedim :) ) onun harici evlenenlere simdiden mutluluklar! Yaz dönemi derslerininde hepsini gectim bu arada :) ocakta tamamen bitio insallah

    YanıtlaSil