17 Haziran 2009 Çarşamba

Bittim tükendim kalmadım hatta bu ne böyle bir adet mezuniyet özel sayısı çıkartıcaz diye yeminle avurtlarım, çöktü stresten uyuyamadım valla dün böyle dön dolaş uyuyamadım ayyy. Tam hazır dedik sayı valla emir kuluyuz emir yüksek yerden gelince bir anda dünya değişti ufff kazasız hallolcak valla cuma günü mezuniyet töreninde gazeteyi elime almadan rahatlayamacağım.

Osmanımmm sen dünyanın öbür ucuna gittin dimi, bak bu karmaşadan ne buraya yazdım nede Facebooktan sana, bu arada seni çok çok tebrik ederim tüm dersleri geçmiş olduğundan dolayı Osman bize ne getircen valla bana şeker çukulata getir :) stresten kan şekerim düştü..

Yaaaa bu düğünlere az kaldı ben ne giycem daha bilmiyorum yaaa... sıkıntılı bir durum Mysis almış elbiseyi, bende altın işlerini halletim. Geriye otobüs biletimiz ve benin elbise durumlarım var. Hayırlısı kısmet artık....

Yaz geldi ben daha parmağımı denize sokabilmiş değilim bundan dolayı kurdeşen dökermiyim diye düşünmüyor değilim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder