3 Ocak 2012 Salı

Bu konuya uygun resim konulmaz, konulur mu?

Biyoloji dersinde sindirim sistemi ile ilgili ilk ne öğretirler sindirim ağızda başlar sonra işte yutak falan falan mide bağırsaklar.... Benim sindirim bir haftadır ağızda başlıyor ancak bağırsak aşamasında beni sıkıntıya sokmakta..

Bir önceki yazıda bahsettim önemli bir problem yaşıyorum ilk zamana göre çok daha iyiyim ama genede doktorum çok dikkatli bir şekilde kontrol altında tutuyor sürekli kan tahlili vererek enfeksiyon durumunu gözlemliyoruz..

Zaten enfeksiyonu benimsedim sonunda, enfeksiyonum napıyormuş bu aralar diyerekten dinliyorum doktoru.

Çok sıkı bir diyet uyguluyoruz, sebze meyve grubu yasaklı konumda bir muz serbest birde neden bilmiyorum yeşil elma oda kabuksuz...

Bir haftada 3 kilo verdim... Ama sağlıklı bir şekilde sık sık azar azar yiyorum elma muz yiyorum... Gayet iyi bence... İyileştikten sonrada buna devam etsem çok şahane olucak.

Şimdi bu yazıya ne resim koysam falan derken bunu buldum bence gayet açıklayıcı bir resim, resimde "sigmoid colon" olarak belirtilen yer bende enfeksiyonlu, hatta ufak delikli ve ödem yapmış durumda... Bundan daha güzel, güzel derken açıklayıcı ve net bir resim olamazdı, resmi şurdan buldum.. Bulmuşken biraz okuyum bakalım neler olucak...


Geçen çarşamba gününden bugüne kadar 3 kere kan tahlili yaptırdım, 3 kere ultrasona girdim, 1 kerede tomografi çektirdim.


Tüm bunların sonunda beni bir kolonoskopi bekliyor...Muayene için sıramı beklerken hastanedeki broşürlerden kolonoskopi için olanı okuyorum, okudukça içim bir sıkılıyor...

Artık kolonoskopiye resim koymam merak etmeyin....

Ne alaka konu ile diyeceksiniz ama bu şarkı beni mutlu ediyor... Lykke Li, I Follow Rivers, tık tık 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder