22 Ocak 2012 Pazar

Just leave it as it is....

Bakayım ben neler neler yazmışım dedim.... Tüm yazdıklarımı okudum.... Okurken farkettim ki, tüm yazılar ofiste ne kadar sıkılmışım ne kadar yoğun bir günmüş şöyle mutsuz olmuşum böyle mutsuz olmuşum....

Müstahakmış bana... Bu kadar mutsuzluk zararlı... Bir kere dememişim "ne kadar güzel bir gün geçti ofiste... herkes çok mutlu, çok huzurlu bir gündü"dememişim.....

İşte bu yüzden, iki hafta önce işi bıraktım....

Temsili resim" one door closes another one opens" bir kapı kapanır başka bir kapı açılır. Bazen güvenli alanımızdan çıkmamız gerekiyor. Karar verip arkaya bakmamak gerekiyor.....


1 yorum:

  1. insallah boylesi cok daha guzel olur senin icin, mutlulugun icin herseyi yapmalisin..
    guzel bir adim olmus insallah
    Sevgiler canim :)
    kucuk seylerden mutlu olalim
    bizi mutsuz eden seylerden uzak duralim...
    Mutlu bir hafta olurinsallah
    Sevgiler

    YanıtlaSil