17 Ocak 2012 Salı

It's Not About the Destination It's All About the Journey

A wise man once said önemli olan varış noktası değil yolculuğun kendisidir demiş... İşte bunun için ona "a wise man" demişler.

Daha önceki yazılarımda sanırsam sadece biri değil bir kaçında hayatımda durup nerede olduğumu, daha ne kadar neyi beklemem gerektiğini falan falan yazdım durdum.....

Geçen hafta-tabii ben buna hastalığımında vermiş olduğu ufak bir "wake up call" diyorum- en sonunda sürekli beni sürekli içinde tutan bu sistemin içinden kendimi çıkardım...

Buraya yazdığım kadar kolay olmadı tabi herşey.... Ama anladım ki eğer biri birşeyi kafasına koyarsa yapıyor, yaptıktan sonrada arkasına dönüp bakmıyor... Bakmamalıda...

Durum bu önümde artık milyonlarca seçenek ama tek bir hedef var.... Sağdan soldan bir taraftan bunu halledicem...

Hayallerine uzanmakta serbesttin... Tek engel kendinsin....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder