18 Mart 2009 Çarşamba

Carsambayı Sel Aldı:) yoksa o öyle değil miydi?

Dışarıda kar yağmakta, yüzümde canavar yumurtası kıvamında bir sivilce bulunmakta:) kafiyeli oldu. Sabah yeşil çay içtim valla bir rahatlık,huzur verdi.

Yüzümde hakkaten bir kitle var, geçmiyor acayip kafama takılmış durumda hatta insanlarla konuşurken acaba sivilceme mi bakıyorlar diye kafamdan geçiriyorum. Ama suç benim öyle çikolata, börek, kızartma yemicektim suçluyum, cezasında kocaman ama kocaman bir sivilce ile çekiyorum. Sıkmıyorum kendisini fakat geçmesi için elimden geleni yapıyorum. Sivilce muhabbeti tamam yeter.

Dün kendimi acayip cadaloz hissettim, ama öyle hissetmeme sebep olanda gene bendim, hatalıydım ve kabul ettim. Super Kahramanım ise çok anlayışlıydı. Tam bir süper kahramandı. Ayrıca dün Magellanda böyle bir Serdar Ortaç akşamı kıvamında bir durum vardı, güzeldi. Pizzalarını şiddetle tavsiye ederim, özellikle steak pizzasını.

Bugun çarşamba bakalım Madame Butterfly ne alemde olucak bugün, meraklıyım, sabırsızım.

Canım acayip bir kahve çekmekte, burnuma kahve kokuları geliyor artık siz tahmin edin.
Canım aynı zamanda sinemayada gitmek istemekte, biraz ara verdim sinemaya gitme konusunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder