14 Mart 2009 Cumartesi

mayışık cumartesi

evet cumartesi oldu hatta akşamı oldu,bitti bugun istediğimi yaptım ve hiçbirşey yapmadım tüm gün boyunca, bir iste leman abla'ya gittim tunaliyi gezdim, Madame Butterfly'in doğum günü yaklaşıyor şöyle bir etrafa baktım kendime de birçok şey beğendim, super kahramanım dönsün onu kandırır bi alışverişe çıkartırım. Bazen bütün dolabımı yenilemek istiyorum, yeni yeni hele şu ara mevsimlerde sabah ne giyicem sorusu beni deli ediyor, gerçekten deli oluyorum. Kat kat giyiniyorum sabah yagmur yağıyor oluyor, sonra güneş açıyor sıcak geliyor. Artık tamam yaz gelsin, zaten her yerde cıvıl cıvıl renkler. Ay hele o nar çiçeği rengi yok mu muhteşem.

MySis buarada sana danışıyorum, şu yeni aldığım babetlerle narçiçeği elbise giysem çok mu boğar, eğer öyle ise açmak için beyaz hırka veya kum rengii bej hırka giyilebilir mi?

Ohh blogumu ziyaret etmişler ne guzel ne guzel, peki bu herkesin super kahraman olma isteği ne olacak, zaten süper kahramanın hangi gizli güçlerini olduğunu bile belirtmemişim. Sen Madame Butterfly'sın ve sende MySis' sin bence çok güzel. Madame Butterfly, sözüm sana hikayesini biliyor musun gerçek Madame Butterfly'in:)

Bu arada siyah ojelerimi çıkardım ama sadece hafta sonu için çünkü tırnağım kırıldı. Bugün bide noldu tunaliya indigimde arabayı bıraktığım otoparkta ilk defa "yaa pardon bizim araba çalışmıyor sizin aküye bağlayabilir miyiz?" sorusunu duydum. Pencereyi açıp
adama cevap vermem gereken 5 saniye içersinde kafamdan o kadar çok düşünce geçtiki babamın dedikleri, ya araba patlarsa sorusu. Tüm bunları bir kenara bırakıp evet dedim, hayır neden diyemedim, sonra başka bir komplo teorisi olan acaba arabadan indiğimde çantamı çalarlarsa sorusu şle boğuştum. Bunların hepsi medya yüzünden. Zaten beceriksiz çıktılar, arabaları çalışmadı.

Eve gelirken arabada Nil'i dinledim gene ayyy çok sevdim ben bu albümünü George of the Jungle duysa hayırdır ilk defa mı dinliosun der kesin.

Bugun gazetede Ankara'nın top 10 eğlence mekanını belirlemişler ilk sırayı Mesa Salata almış, diğerleride işte Overall, Murphy's, Dip Sahne etc. ne güzel demekki hep en iyi yerlere gidiyormuşuz da haberimiz yokmuş. Yanlız dikkatimi çeken bir nokta ise şu meşhur Park Caddesinden listeye giren tek yerin Wall olmasiydi, diğer yerler neden yoktu.

Bence Park Caddesinde yeni açılan SPR Pub'da güzel nedense ben çok sevdim küçük, herkes kendi halinde, tama sigara dumanı acayip rahatsız edici ama 19 temmuzda buda bir son bulucak.

Bizim Drama Queen içerde Road trip to Spain'i izleyip bu yaz İspanya'ya gidelim düşünceleri geçiriyordur aklından. Kendisi gene diyette, MySis mesajı aldın sanırsam:)

Öptüm sizi şekerler....

1 yorum:

  1. Efendim hayırlı akşam üstleri!:)
    Madem artık adım da var kendime bir de slogan bulsam dedim ne dersin, şöyle cathcy bir şey olsun!
    MySis Yorumları, Çünkü sizi düşünüyoruz! yok olmaz pardon o g.tarakların sloganı :)
    Şu nasıl şu:
    MySis, kadim kardeşiniz! daha bi iktidara oynarmış gibi oldu. güzel!
    MySis, çünkü buna değerim! ya da, MySis, Life's Good; ya da Maybe she's born with it, maybe it's MySis ;)
    off sonsuza kadar devam ederim biliosun di mi :)neyse çalışmalarımıza bir sonraki blog girişi ve cevaben yorumunda devam edelim :)
    Yavru guşum, kafandan geçirip uygulamaya koymadan önce hakkında fikir danıştığın kombinasyonu çok beğendim! bir an önce o babetleri giy de görelim, gözümüz gönlümüz açılsın. gerçi amazonlarda bile böyle hava yoktur. - tabi tanju hocaya danışmak lazım bu noktada, o bilir - bir sağnak yağmur bir kar fırtınası 2 dk sonra delici güneş...belki de orana özgü bi tarzdır bu. Y-ORAN iklimi. (alıntı: AFT - kim olduğu ileriki bölümlerde açıklanacaktır; ayrıca Barbara'nın üzerimde bıraktığı yırtıcı etkiyi de burdan görebiliriz, alıntıları falan belirtiyorum, töbee...)
    neyse!
    Arabanın aküsü konusunda INANILMAZSIN :) pazar günüme tat kattın resmen. çok tatlısın ve komiksin. şeker komik :)
    Drama Queen'i al karşına oturun bir tarih belirleyin, diyet miyet anlamam. zaten bıraksın spor olmadan olmaz o iş :).gidip orta sınıfın altının anlamayacağı şeylerden bahsetmek, sapık supuk yemekler yiyip daha da sapık hesaplar ödemek istiyorum artık! bakın bir çaresine :) (offf uzun zamandır hiç bu kadar beyaz türkleşmemiştim..)
    haa bu arada buraya her hafta bir öneriler listesi yapalım. ne dersin. mesela okuyan herkesi (3 kişi :) ) bi albumu dinlemeye kastıralım!
    bu hafta oy birliğiyle (3 oy :) ) Nİl'in son albümü Nil Kıyısında'yı seçtik o zaman sanırım. duygu bi itirazın var mı??
    hatta şuanda da onu dinliyorum,

    DUMA DUM DUMA DUMMA DUMMMMM, KANDIRAMAM KENDİMİ DÜPEDÜZ SARHOŞUM İŞTEEEEE :)

    nerdeee...

    Yorumlarıma son vermeden önce şunları belirteyim;

    ÖNERİLER:
    Pazartesi: Nil - Nil Kıyısında - tüm albüm dinlenecek, öyle ki her şarkının sözleri ezberden rahatlıkla söylenecek. bk: Mayfest hazırlığı.
    Salı: Her zamanki yerde her zamanki saatte ;)
    Çarşamba: Öf'te Kangroove 'a gidilecek,eğleceden kendimizden geçilecek.
    Perşembe: Boş gün. Takılmaca.
    Cuma: Ben GRE'ye gircem valla, siz takılın. (Evet doğru duydun, ben de inanamıyorum, kısmet...)
    Cumartesi: Hiçbir zaman o kadar ilerigörüşlü bir insan olamadım.
    Pazar: İş, güç, feys meys, monday mania ya hazırlık çalışmaları...

    Budur.

    MySis'ten sevgilerle! MUCK

    YanıtlaSil