15 Mart 2009 Pazar

bir pazar daha geçti

Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır mı? Cevap kesinlikle evet, sabah kalktığımda etraf bembeyazdı. Martın sonuna yaklaşırken yaşamamız gereken ara geçiş ayı olan havaları iyiden iyiye hissediyoruz, ne güzel ne güzel.

MySis'e geçen sorduğum sorunun cevabını almadan bugün Drama Queen ile birlikte o elbiseyi aldım,çünkü biliyodum ki MySis'in cevabı evet olacaktı, sanırsam içimde cevabı bilmenin verdiği bir rahatlıkla aldım o elbiseyi. Siyah ojelerimi gene sürdüm, artık yeni iş günüm için hazırım.

MySis, Cuma günü GREye giricekmiş allah zihin açıklığı versin, su gibi geçsin sınavından.

Bazen kafanızdan düşünceler çok yüksek sesle geçtiği olur mu bana çok oluyor hatta etrafıma bakıp acaba dışımdan da söyledim mi diye bakınıyorum. Bazen yaptığım işle ilgili olarak Do we look like a charity foundation that we have to cherish all the success that have been done diyorum, hatta keşke wishing, and hoping to have that enough courage to say that out loud diyorum.

Internette aradığınız şeyi doğru bir şekilde aradığınızı nerden bilebilirsiniz ya da bu öğretilebilir mi yoksa bilginin armut piş ağzıma düş şeklinde bize gelmesine çok alıştığımızdan dolayı başka bir tık yapamıyor muyuz. Kardeşim bir yazdığın sorgu sana isteğin cevabı vermiyorsa bir başka sorguda aramayı dene, aramanı basit tut bazen en zor en ulaşılmaz dediğin sonuçları en basit arama yolu ile yapabilirsin.

Şimdi bu kadar alakasız düşünce akışı nerden geldi diye soracak olabilirsiniz ama bir çoğunuz neleri veya kimleri kastetiğimi çok iyi anlayacaktır.

Bugün uzun zamandır uzak kaldığım çay börek pasta sevdama ulaştım ve yedim ohh sefam olsun. Yanlız herkesin bu ay çok şişmanladım, oram çıktı buram sarktı sohbetleri beni fazla germeye başladı. Tamam biraz hareketsiz bir yaşam sürüyor olabilirim ama bu kendimi haklı gördüğüm anlamınada hiç gelmez. Ama bazı şeyler insana bir kere iki kere, olmadı en fazla üç kere söylenir. Daha fazla söylendiğinde kabak tadı verir ve negativiteyi arttırır. Hem şişmanlık nedir, boy kilo ve yaş olarak herkese göre değişir, özel durumları vardır. Belki karşındakine fazla kilolu geliyor olabilirsin ama bir başkasına göre hiç de öyle gözükmüyor olabilirsin. Lütfen insanları kırabilecek espirilerden de kaçınalım. Evet yemeyi seviyorum hayattan zevk alıyorum çünkü gurme olduğumdan dolayı diyorum ve artık bu şişmansın konusunu kapatmak istiyorum:)

Börek muhabbetinden sonra Madame Butterfly ile birlikte Park Caddesindeki Las Chicas'a gittik, valla gittiğimiz saatte sinek avlama seansı vardı galiba hatta girmeden önce acaba bu saatte kapalılar mı diye sordum. Boş görünce aklıma şu soru geldi acaba bazı mekanlar lanetli olmaya mahkum mudurlar Park Caddesinde birçok yer gereksiz rağbet görürken bazı yerlerin böyle boş olmasının sebebi nedir? Pazarlama stratejilerinden kaynaklı bir sorun mu var, yemekler mi kötü, yoksa çok mu pahalılar? Tam olarak hangisi bilmiyorum belkide c seçeneği yukarıdakilerin hepsidir.

Bence güzeldi, mutluydum, yedim içtim. Bir pazar gününü de böyle geçirdim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder