16 Mart 2009 Pazartesi

Pazartesimazartesi

Bir iş günü daha bitti, ya bugün nasıl bir hava vardı öyle, kar yağdı durdu güneş açtı. Bugun tam Pazartesi sendromuna uygun normal bir pazartesi oldu. Sabah ofise girdim ve öğlene kadar kalkamadım, öğlen Madame Butterfly'la yemeğimizi yedik, o sırada Madame Butterfly'ı bir kez daha araba farını gören kedi, gelincik ve tavşan kıvamında buldum. Sebebi açık ve seçik 09Osman'dı.

Artık kollar sıvanmalı ve bu araba farı görmüş kedicik kıvamından çıkmalıydı. Pazar günü konuştuğumuz herşeyi kulağına küpe yapmıştı bile... Artık zaman action zamanıydı. Bakalım bizim Madame Butterfly ne zaman 09Osman'la tanışabilecek?

Bugün içimden gene 10 kadar saymamı gerektircek bir olay yaşadım, öğlen olmuş artık bu saatten sonra Murphy kuralları çalışmaz dememe kalmadan, haberim bile olmayan bir telefon bağlantısı ile yarabbim dedim. Oncelikle insanların dinlemeyi bilmeleri gerekmektedir yaş ve mevkileri ne olursa olsun. Telefonda konuşmak çok zor birşey değil, ne istiyorum, en basit ne şekilde ifade ederim, ama tabikide herkes bunları gerçekleştiremiyor.

Neyse Murphy kuralı bugünde geçerli oldu rahatız. Yarın akşam MySis'in dediği gibi Flat'a gidiyoruz bu arada Pazartesi kuralını gerçekleştirip Nil'in albümünü dinledim tüm George of the Jungle'lara inat:)

Süper Kahraman dağdan döndü bakalım kahramanımızı bundan sonra hangi maceralar beklemekte?

Su Facebook gene değişmiş sinir oluyorum, tamam değişiklik güzl iyi hoşda öyle zırt pırt beni deli ediyor. Internetten dizi izlediğim sitede kapanmış, yaaa şu Friends'ı sevabına biri bana getirsin.

Öptüm şekerler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder