23 Mart 2010 Salı

I say jump you say how high

Hafta sonu İstanbul'daydım çok eğlendim çok mutluydum. Yasom, Deniz Kuşum hep beraberdik uzun zamandır görmüyordum kendilerini.

Cumartesi günümüz Avrupa Yakasına ayrıldı, heryerini gezdik bol bol yürüdük, hava çok güzeldi, karşıya geçerken deniz foşur foşurdu motorun arkasından, hatta tam Yaso'ya insan yaşadığını hissediyor diyordumki, foş üstüme su geldi tam anlamıyla yaşadığımı hissettim. Akşam BiBuçuk'ta yemek yedik kesinlikle tavsiye ederim kendimi mutlu ve huzurlu hissettiğim ender yerlerden birisiydi. Bazı restoranlar benim için huzurlu oluyor kendimi iyi hissediyorum BiBuçuk bana bunu hissettirdi garsonlarda çok nazik ve ilgililer yanlız cumartesi akşamı "walk-in" olunca yer sorunu olabiliyor ben rezervasyon yaptırılmasını öneririm. Atlas pasajına girmeden olmazdı, bir şal ve yüzükle Atlas Pasajını kapadım.

Pazar günü Deniz Kuşumda bize katıldı Cadde Bostan Sahil ve Cadde yaptık, sonra tekrar eve dönüş çantamı kapadım, hoop kendimi tekrar Ankara otobüsünde buldum.

Bu arada İstanbul'a gelirkenki internet bağlantısı ve dönerkenki internet bağlantısı arasında bayağı fark vardı. Yanlız Varan'da yemek servisini neden kaldırmışlar anlayamadım. Muavine dedim sen bana bir sandviç daha ver.

Offf çok güzeldi deniz kokusunu doya doya içime çektim, Ortaköy'de kumpir yemeğide unutmadık tabikide, yapılması gereken herşeyi yaptık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder