23 Mart 2010 Salı

Summer is officially on...

Benim için yaz 21 Mart ertesinde resmi olarak başlar gündüzle gece eşitlendimi, 22 Mart artık bir yaz günüdür. Ofiste pencere açık kalabilir, kuş sesleri duyulur bahar çiçekleri açmıştır.

Bahar temizliği yapılır, ilk temizliği gönlümde yaptım, sonra facebook sayfamda tüm wall'ımı temizledim, sonra ofiste artık neredeyse ağzımızdan çıkıcak olan dosyaları, Yapı işleri müdürlüğünün bize verdiği yetki ile yukarıda bir depoya koyduk, sandık ki biz rahatlıyacaz yokhh cıkhhh olmadı, bir tur daha çıkarmamız lazım bizim dosyaları depoya. Rafların 10 senelik tozları silindi, 10 senelik kağıtlar çöpü boyladı. Rahatladık biraz.

Dün akşam, sevgili Yeşil ile birlikte çok keyifli bir gece geçirdik. Önce Quick China'da yemek yedik çok lezzetli Margaritalar içtik, hatta dayanamadık iki kadeh içtik sonra Yeşil'in arkadaşları ile SPR'eye geçtik.

Spora geçen haftadan beri ara verdim, kendimi suçlu hissediyorum, dün gitmedim, çarşamba Duygu'nun doğum günü var gene dışardayım Allam sen cuma gitmeme mani olma.

Nisan'ın ikinci haftasıda izmir'e gidebilirim belli olmaz, ohh mis valla. Hadi bakalım Leylekleri havada gördüm seyahat sezonu başladı.

Bu arada şu İtalik'i çok merak etmeye başladım, orayada bir çıkarma yapmayı planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder