29 Mart 2010 Pazartesi

Sometimes I feel Like Throwing My Hands Up in the Air

Gün güneşli insanlar neşeli durumları geldi bana, havanın güneşli olması bu kadar mı iyi gelir insana bu kadar mı mutlu eder.

Harika müzik cdlerim oldu sürekli onları dinliyorum, çok rahatlatıyorlar beni ve mutlu ediyorlar, geçen hafta acayip güzel geçti, sürekli dışardaydım ve gezdim, sinemaya gittim, yemek yedim, dükkanlara bakındım, şarkı söyledim, dans ettim, içki içtim kısacası çok eğlendim.

Bir değişim var hayatımda ve ben bu değişimi seviyorum.... Farkında olmadan ne kadar çok insanın hayatına dokunduğumu ve değiştirdiğimi farkediyorum, olumlu değişiklikler olmuş, bunlar beni memnun ediyor. Kendime haksızlık ettiğimi gösteriyorlar bana, ben onlara, onlarda bana yol gösteriyorlar.

Şu sıralar neye gıcık oluyorum;
1- Sinyal kullanmayan bay&bayan sürücülere (o kol orda süs olsun diye konmamış kullanın)
2- Sarhoş olmadığım halde sen kafayı mı buldun diyenlere
3- Nerde nasıl eğlenileceğini bilmeyenlere
4- Herhangi birşey vermeden almaya çalışanlara
5-Gerçekten zeki olduklarını sanan ahmaklara
6-Vicdanını rahatlattıklarını sananlara

Şu sıralar nelere mutlu oluyorum;
1- Lo&Loud'da kahve içmeye (lezzetli kahveleri var)
2- Jazz Chill Cd'mi dinlemeye
3- Tunalı D&R'da gezinmeye
4- Bahar çiçeklerinin resimlerini çekmeye
5- Arkadaşlarımla içki içmeye
6- Kendim olmaya
7- Flamingo Pastanesinden dondurma yemeye (MySis sensiz aynı değil tadı)
8- Yeni açılan mekanları keşfetmeye
9- Gelecek için basit ama keyifli planlar yapmaya (haftasonu hayvanat bahçesine gitmek, yada parkta güneşte oturup çekirdek çitlemek gelene geçene bakmak)
10- Sinemaya gitmek

Beni mutlu eden şeylerin sayısı sevmediklerimden fazla olduğuna göre şu sıralar mutlu bir hayat yaşıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder