10 Mart 2010 Çarşamba

İsyan ediyorum yaa...

İsyanlardayım kimse ellemesin beni uzun zamandır beklediğim Alice in Wonderland nihayetinde vizyona girdi fakat oda nesi Türkçe dublajlı... Parmağımı basıyorum birkaç noktaya. Öncelikle neden her sinemada oynamıyor, ne biliyim Panora, Gordion, Bilkent gibi. Neden orijinal bildiğimiz anam babam usülü Türkçe altyazılı versiyonu yok. Vede hangi aklı selim insan bir Tim Burton filminin çocuk filmi olabileceğini sanmıştır. Hadi diyelim sen Tim Burton kim bilmiyorsun, yani filmi satın almışsın dublajlıyorsunuz ee hiç mi izlerken "bi dakka ya, bu çocuk filmi değilki" demediniz. Bu ne kendini bilmezliktir, çok isyanlardayım, yetkili merci kimse söyleyin yazı yazıcam. Vercem veriştircem. Böyle bir heves internetten gördükki Armada da orijinalmiş, kalktık gittik oda nesi, türkçe. Girmedim valla geri döndüm. Ben böyle zulüm böyle salaklık görmedim.

Bir gönlümce "You're all late for tea" izleyemedim yada "I need a pig here" ufffffffffff gelmeyin üstüme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder