15 Haziran 2010 Salı

Up and Down

Evet....2009-2010 Mezunlarımızıda mezun ettik, yeni makamım gereğinde mezuniyet töreninde bulundum, bu sene mezuniyet töreni kalabalıktan ötürü 3 oturuma ayrıldı, tabi benim sorumlu olduğum yüksek lisans ve doktoralarda ikiye ayrıldı, hem sabah hem öğlen gittim, hava sıcak o en yukarıya kadar çıkan basamakları in çık çok yoruldum, yorulduğum kadarda çok eğlendim ve mutlu oldum. Bölüm birincileri, doktoralar, yüksek lisansları isim sıralarına göre dizdim, aşağıya indirdim, sağ salim hepsinin diploma sahibi olmasına yardımcı oldum.

Mezuniyet töreninden gözlemlerim şu şekilde;
  • Birçok öğrencinin keplerini anneleri hazırlamış, ve bölüm renklerini unutmuşlar
  • Kız öğrencilerin çoğunluğu saçlarına maşa yaptırıyorlar
  • En çok kız öğrenciler keplerinin nasıl durduğundan endişe ediyorlar
  • Kız öğrencilerin çoğunluğu yüksek topuklu ayakkabı giyiyor hatta belki bazı kızlar ilk defa o kadar yüksek topuklu giyiyorlar
  • Mutlaka ama mutlaka öğrenciler verilen saatten daha geç alana geliyorlar ve sıraya giriyorlar
  • Çoğu umursamıyor neden sıraya girdiklerini, benim gibi görevli olanlar ise o sıraya girmeyenler yüzünden harap oluyorlar
  • Son dakikada araya kaynarım diyen çok
  • İsim sırası çok önemli, diplomalar o sıraya göre veriliyor sonra Ahmet'inki Mehmet'e karışırsa ayırması daha zor.
  • Bazı kızlar çok makyaj yapıyor, hoş durmuyor.
  • Cübbeden uzun etekler hiç hoş durmuyor
  • Mezuniyet tören alanında cep telefonları asla çekmiyor, şebeke kitleniyor
  • Bir fotoğrafçı ordusu görev alıyor herkesin resmini çekmek üzere
  • Mutlaka ufak bir aksilik çıkıyor, önemli olan onu kimse görmeden düzeltmek
  • Anneler sahnede çocuğunu görmek için herkesi ezip geçebilir
  • Mutlaka yanınızda su bulundurmak lazım
  • Tören bitimi çok kalabalık oluyor, tören başlamadan önce aileler ve öğrenciler çıkışta bir buluşma noktası belirlerse iyi olur, keza cep telefonları çok çekmiyor
  • Mezuniyet töreninde çalışan herkes törenin sorunsuz olması ve güzel geçmesi için çok uğraşıyor, ve çok yoruluyorlar
  • Üniversite mezuniyeti kim ne derse desin çok önemli birşey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder