10 Aralık 2009 Perşembe

Bugün geçici bir süreliğine ikinci kata taşınıyoruz ofis olarak, taşınma sırasında farkett(tik ki)imki hayatım aslında sadece bir A4 fotokopi kağıt kutusu kadarmış. Tüm özel eşyalarım sadece bir kutu kadar. Kutular elimizde ofisimden çıkarken arkama baktım, bir hafta boyunca ikinci kattayız artık.

Taşınma konularını sevmiyorum, çünkü herkes kendi işini yapmıyorsa mutlaka bir yerde tıkanma yaşanıyor, herkese laf anlatmak zor zanaat valla. Yok o benim printerim bu kasaya bağlanacak, hayır o benim ekranım... eee printerları görmüyor bilgisayar, ne port mu yok, nasıl böylemi olcak, hayır olamaz benim işim email ve bilgisayar lazım bana.. hay ben senin gibi zihniyetin....

Mantar panomdan yaptığım resimleri, karikatürlerimide indirdim, mazallah görürler yanlış bir fikre kapılmasınlar sevgili memurlar... bu arada geçen sene gelen denetim ekibi jaluzi(güneşliği) kırıp gittiler nasıl yaptılar hala emin değilim yani, biz daha hiç ellemedik adamlar 1 haftada en altını kırmayı başarmışlardı. Bu arada geçen seneki taşınma sırasında apar topar çıkartıldığımı hatırlatmak ister, beni her defasında kanın beynime hucüm etmesine salık veren insan evladını tenhada kıstırma isteği katlanarak artıyor. Şu an ofisimdeler allam varya dövecem tüm izlediğim karate filmlerini onun üstünde deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder