3 Aralık 2009 Perşembe

Yazma Hevesi

Bugün gün güzel başladı erken saatte uyandırma görevimi yerine getirdim oda saolsun yanlış numara vermiş başkasınıda uyandırdım, gözler yarı kapalı ofise geldi, kutsal emanet fotoğraf makinesinide verdik işe koyuldu. Fransızcamın hala işe yaradığını hatta basic french1 dersine göre ne kadar ilerde olduğunu görmemi sağladı.

Hava soğudu rüzgar çıktı valla kemiklerime kadar üşüdüm. Pazartesiden beri midem çok rahatsız düzelemedi, hangi ağrının daha kötü olduğunu bilemedim migren mi yoksa migren geçsin diye alınan apranax fortunun mide kıyıcı ağrısı mı? her ikiside parol lazım bana....pazartesi gecesi 2 kez kalktım ağrı yüzünden,dolandım durdum, salı günü ağrı tüm gün sürdü hatta ofiste moralimin bozuk olmasına yorulda halbuki sadece midem ağrıyordu moralim yerindeydi, çarşamba yemek yedirtmedi, bugün perşembe artık yeter.....

Sağlık sorunlarımla ilgili yeterli bilgiden sonra, başlığı yazma nedenim. Fark ettimki resimsiz sadece bir blog yazarıyım hatta bloğuma sadece ofisteyken yazdığımı fark ettim. Resimde koymuyorum üstelik, acaba okunma oranım bloğumdaki az resimle doğru orantıda olabilir mi?

Bugün bloğa adadım kendimi izlediğim tüm blogların her yazısını okudum hatta bir tanesi beni çok güldürdü uzun zamandır böyle gülmemiştim "Bir çorabın hikayesi" (anladın sen kim olduğunu)

Hayır Osman; Twitter'e girmeyeceğim, en azından belli bir süre, aramayın beni orda.

2 yorum: