22 Aralık 2009 Salı

Günlerdir yazmak için bir iti güç bekliyorum. Fakat daha böyle beklersem çok beklerim gibime geliyor.

Big Apple'a gitmeye çok az kaldı, uçakta okumak için iki kitap aldım. Gülse Birsel'in yeni kitabı
"Velevki Ciddiyim" vede Dan Brown'dan "Kayıp Sembol", sizinde varmıdır böyle, gözünüz kapalı güvendiğiniz ve çıkar çıkmaz hemen aldığınız dinlemek için sabırsızlandığınız biri, benim var.. belki size garip gelicek ama benimki; Candan Erçetin. Yeni albümünü aldım hemen arabada dinlemek üzere koydum. Çok büyük bir heyecanla daha ilk dinlemeden sözlerini ezberlemek için çalıştım. Çok muhteşem diyemem ama güzel tam bir "kırık kalpler durağı" albümü, albüm adına çok uyuyor. Ben en çok 1,2 ve 5. şarkıları sevdim. Özellikle ikinci şarkıyı ve beşi tavsiye ederim.

Kimse inanmıyor fakat dün işten çıkarken kar yağıyordu, yola çıktım kar durdu. Kimseleri inandıramadım.

Bugün güneşli bir gün, seviyorum güneşi.

Şu Avatar filmi kafamı karıştırıyor, aslında gitmek istemediğim bir film fakat herkes okadar çok "harika, muhteşem" diyorki sadece meraktan bakalım herkes doğru mu söylüyor diye gideceğim o filme, 3D tadında. Fakat dublaja gitmem, orijinal izlerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder