11 Ocak 2010 Pazartesi

Back From Big Apple Part II

Bizimkiler araba kiralamış outlete gitmek için, sabah önce araba kiralama servisine gittik ayyy tam bir saat sıra bekledik ama sonunda gayet güzel bir arabamız oldu, erkekler önde kızlar arkada arabaya kurulup outletin yolunu tuttuk benzincide ihtiyaç molamızı verdik, evde hazırladığımız tostlarımızı afiyetle yedik, sonunda outlete geldik sabah 12 gibi gittiğimiz outletten akşam 9'da çıktık, öyle herşeyide almadık üstüne üstlük. İflahımız kesildi, ama güzel bir deneyim oldu. Yemeğimizide yedik, dönerken polis bile durdurdu bizi. Benim kesinlikle otorite sorunum var, ya da çok amerikan filmi izledim polis durdurunca nasıl yusuf yusuf oldum anlatamam. Neyse cezamızı aldık yolumuza devam ettik.

Ertesi gün sanatsal ve kültürel faaliyetlerimize başladık, müze müze müze ve gene müze gezdik hatta iflahımız kesildi hepsini gezemedik bazılarının yarısını bıraktık. Amerika'da müzeci olunur azizim. Arada vakit bulursak karnımızı doyurduk, yürüdük yürüdük ve daha çok yürüdük, metroyla her yere gittik nereye bakacağımızı şaşırdık, sohbet edemedik hep koşturduk, yorulduk, ben soğuktan üşüttüm, öksürdüm aksırdım burnum aktı.

Off-Broadway şovuna gittik çok beğendim, Rockafeller center'da ağaçla resim çektirdik çok soğuktu burnumuz düştü sümüğümüz dondu.

Cup cake yedik hatta bitiremedik üç günde evde gezindi herkes bir ısırık aldı, yemek yaptık kereviz yedik sosa banıp banıp.

Yılbaşı akşamı limoya bindik taksi yaptık, yolun ortasından taksi durdurduk, central parkta sincap kovaladık, sosisli yedik tadı damağımızda kaldı her sosislide onu aradık.

Alışveriş yaptık, 8 numara ugg aradık, yorulduk gıkımız çıkmadı, metroda turnikeden geçemedim efsane oldu, herkes ben geçtim mi diye arkasına bakıp kontrol etti, kahve içtik, kahve kokulu sabahlara uyandık, 6 yumurtalı omlet yedik, sanat eleştirmenliği yaptık, yeri geldi yerel halk olduk, yol tarifi sordular yeri geldi turist olduk yer sorduk.

Eğlendik, güldük, hüzünlendik, sinirlendik....

Sabrettik, ahh o kuyruklar... Sıraya girmek için sıraya girdik. NYPD en yakın arkadaşım oldu, güvende hissettim. Gitmeme üç gün kala A ve C metrosunu ayırdım. Havaalanına en çok ben gittim, her gidişimde yanlış Air Tren hattına bindim indim diğer hatta geçtim.

Yedik ve daha çok yedik, yürüdük ve daha çok yürüdük yediklerimizi yaktık.

MOMA'da Tim Burton'ın sergisine gittik adam manyak...