27 Ocak 2010 Çarşamba

I'll Never Be the Same Again, If We Ever Meet Again

....diyor Kate Perry ve Timbaland'ın şarkısı, dün itibarıyle "Portobello Cadısı"nı bitirdim, beni içine alan sürükleyici bir kitap oldu, çok genel hatlarıyla anlatmam gerekirse herkesin hayatını etkileyen, değiştiren bir kadının, hayatlarını değiştirdiği insanların ağzından anlatılan hikayesi, yanlız kitabın sonu benim için çok ilginç, hiç beklemediğim bir şekilde bitti. Kendimi çok içinde gördüğüm bir paragraf ile "..... Ayla sonra Dubai'ye gideceği sırada, onu sevdiğimi söyledim. Bunun üstüne oda beni sevdiğini ama uzun süreler ayrı kalmayı göze almamız gerektiğini söyledi. Ayrı ülkelerde yaşıyor olacaktık, ama gerçek aşk böyle bir ayrılığa dayanabilirdi. Bir tek o zaman sormaya cesaret edebilmiştim "Beni neden seviyorsun ?" "Bilmiyorum" diye yanıtlamıştı "Merak da etmiyorum" şimdi şu son satırlarımı yazarken yanıtı Athena'nın o gazeteciyle son konuşmasında bulduğuma inanıyorum. Aşk aşktır."

Bunu paragrafı okuduktan sonra SüperKahramanla paylaşmak için sabırsızlandığımı farkettim :)

Bay Nihat, Ankara'da da şube açtı, aslında ilk defa biryerin İstanbul'dan önce Ankara'ya gelmesi beni mutlu etti ve heleki bunun Bay Nihat olması beni dahada bir mest etti, kolay mı 24 senedir gidiyoruz oraya asıl yeri Ayvalık- Cunda Adasın'da dır fiyatları biraz tuzludur ama verdiğiniz paraya değer müthiş bir keyif almışsınızdır yediklerinizden, en taze deniz ürünlerini yemişsinizdir. Şimdi Ankara'daki yerini denemek için sabırsızlanıyorum, fiyat konusunda bir endişem yok eminim burasıda tuzludur ama bakalım Ayvalık'ta aldığımız hazzı burda da alabilecekmiyiz... Benden önce gidenleriniz varsa yazsın lütfen...

Birkaç zamandır biraz bir bunalım ruh hali içindeyim, böyle birşeyler yapasım yok, iç dünyamla kavga içindeyim, sorguluyorum bazı şeyleri, ufak şeylerden medet umuyorum ufak şeylerde tüm köprüleri yıkıyorum, ahhh ben. Dünde zaten arabayı vurdum. Trafikte önümdeki arabaya geçirdim tek kelimeyle benim salaklığımdan meydana gelen bir durum, ama adamında sabah sabah başıma iş açtın demesi böyle beynime gene bir tık kan sıçramasına neden oldu, sanki ben kendi başıma iş açmadım, zaten adamda gram zaiyat yok benim arabanın önü ise kırık, yani dedim bir sizin durumunuza bakın birde benimkine.. sabah sabah başına iş açmışım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder