9 Kasım 2010 Salı

Biz insanoğlu maymun iştahlıyız...

Evet öyleyiz, alması için annemize yalvardığımız oyuncak, alındığı anda vazgeçeriz. Hayalimizdeki insana ulaşınca yaa aslında çok da öyle değilmiş diye vıdı vıdı ederiz. Hayalimdeki işe girdim deriz, ilk izin zamanı geldiğinda alamayınca ama benim eski masa başı işim daha iyiydi deriz....

Evet biz vageçeriz, sevmekten, gülmekten, konuşmaktan, dinlemekten hep vazgeçeriz.....

Bende şu aralar Facebukumdan vazgeçiyorum daha bir Twitter odaklı oluyoru.. Ne saçma sorun değil mi.... Benim canım facebukum twittera yenildi... haa bu arada twitterda daha fazla gülüyorum, iyiki Şebnem Bozokluyu okuyorum bu arada o kim ki diyenlere Canım Ailem dizisindeki Meliha....

Dün Duygu aradı, ben yarın sabah gidiyorum diye, oda gitti, oda Google'da çalışmaya Irlanda'ya gitti, bakınız dünyanın başka bir ucundaki diğer evim... Newyork'ta, Londra'da, Boston'da, Avustralya'da vardı, Istanbuldakileri saymıyorum bir de Irlanda eklendi bunlara... Tabi hepsine gidemedikten sonra ne işe yarar bu.

Gitmeme çok az bir süre kaldı ama inan ben hiç birşey yapmıyorum daha bavulumu bile çıkarmadım, ne kıyafet koyucam hiçbir fikrim yok...

Yeliz gitti geldi, havalar valla aynı bizim buradaki gibi dedi sevindim, sevmem ben öyle soğuk, kalın giysiler falan....

Bu İspanya gezisinin ruhuma çok iyi geliceğini hissediyorum... Hani filmlerde bir dış ses vardır, vıdı vıdı anlatır.

Bu gezi içinde beynimin içindeki dış değil iç ses.... genç kız bilmiyorduki aslında bu gezi onun için çok önemliydi, hiçbirşey eskisi gibi olmayacaktı döndüğünde diyor...

Kim konuşuyor yaa kafamın içinde....

1 yorum:

  1. kesinlikle oyleyiz.. hemen her seylerden her seyciklerden vazgecebiliyoruz..
    viva espana! and make her dreams come true!

    YanıtlaSil