8 Kasım 2010 Pazartesi

Nasılda geçti güzelim haftasonu

Nasılda geçti güzelim haftasonu, cumartesi günü haftaiçi biletlerini almış olduğumuz New York'ta 5 Minare filmine gittik, ayy içim bayıldı. Olmamış....

Pazar günü, Abiye Kuzu tabiriyle Mikemmeldi, bayılıyorum pazar günleri evde oturmaya, kahvaltımı yaptıktan sonra tv karşısında annemle magazin programı izlerken, nescafemi yudumlamayı...

Öğleden sonra canım sıkıldı, havuçlu kek yaptım, bu sefer kendimi aştım vallahide billahi, ofise getirdim. Emre ben bunu bitiririm sende kalsın dedi, biliyorum ki bitirirdi, öğleden sonra çay ile yeriz bizde....

Nedense yıl arayla yapıyorum havuçlu keki, en son geçen sene yapmışım gene çünkü Emre'de bende aşağıdaki ofisteydik, ama o sefer hepsini yemişti Emre hahaha.....

Sabah bankaya gittim yurt dışı çıkış harcınıda yatırdım..... Bu ne yaaa ben gidiyorum diye herkes önceden bi İspanya turunda!!

En son Yeliz gitti, oda bir anlatsın bakalım nasılmış, zaten Özge saolsun çok yardımcı oldu....

Son bir kaç gündür gene kafam çok fazla düşünce ile doldu taştı, ama diyorum en azından hava daha güneşlide balkona ve ya dışarı çıktığımda yaşam enerjisi ile doluyorum...

Acaba ben mi abartıyorum bazı şeyleri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder