12 Mayıs 2010 Çarşamba

Blogger Strikes Again...

Mutlu mesut olduğum ender pazartesi sabahlarından birinde gelen şok edici bir haberle mesut halimi, endişeli, vurdum duymaz, salı sabahı kesin uykusu kaçıcak bir hal aldı. Eylül ayına kadar Dekanlık ve Enstitü sekreterliğine çıkıyorum.......

Soğuk bir hava esti, yüzümde o yalan gülümseme tabikide yaparım dedim, ama içimde çok daha farklı sözler vardı, o an acaba beynim ile ağzım senkron kaçırır mı diye düşündüm. Evet ben gene bir görevdeydim.... Benim "mission" diye tabir ettiğim durumlar bana her 1.5 senede bir gelir yeni bir işi olması gerekenden daha kısa sürede öğrenmem rica edilir. Efendim durum şu şekilde intikal eder bize, doğum iznine gidecek olan sekreterimiz yerine geçek bir zaat 2 ay süren yazışmalar sonucu bulunamayıp, kendisi zaten raporlu olan ve 3 gün sonra izne ayrılcak sekreterimiz yerine gazetede görev alan bu işlerle hiç ama hiç alakası olmayan ben uygun görülmüşümdür. Genç olmamdan dolayı, ya da (ayrı yazılır) very replaceable olmamdan dolayı bu aslında 1 ay training gerektiren görevi 3 günde hemen öğrenmem çok uygun görülmüştür. Yönetime teşekkür eder, gelecek maçlarda daha iyi performans bekleriz. Gelecek 1.5 sene sonra aslında 4 gün önceden bile haber vermeyip bir gün öncesinden Rektör Yardımcılığı görevine atanacağım ise kulaktan kulağa gezmeye devam etmektedir, 2 sene sonra ise direk Rektörün yerine vekil olabileceğim artık kafalarda soru işareti bile bırakmayan bir durumdur.

Yaparım bu işide, sonuçta iki sene sonra Rektör vekili olmak var:) amanın evler yansın..... ama artık hangi MS. ve PhD öğrencilerinin kayıtları yanlış olur onu bilemem, hiç bir mesuliyet kabul etmem....

Hacettepe Şenlikleri başlıyor, ilk gece bana moral olması için Candan Erçetin'i çağırmışlar, demişlerki iki sene sonra Rektör vekili olacak Blog yazarı geliyor seninde çok büyük hayranın demişler, oda kırmamış sağolsun hemen kabul etmiş, bu haftaki programım uzun, cuma, cumarteside konserdeyim ben ararsanız, görüşelim şenliklerde, ben kim miyim? İki sene sonra Rektör vekili olacak kişi, karizmamdan tanırsınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder