30 Mayıs 2010 Pazar

Sıcak Sokaklardan Serin Sinema Salonlarına

Geçen yazımda bahsetmiştim hayvanat bahçesi resimlerinden bir iki kare koyarım daha sonra işte burdalar.....

En sevdiğim hayvan (nedenini bilmiyorum sormayın) zürafa... Kendilerini dışarda gördüğümden dolayıda çok mutluydum..

Kaplanlarda bize poz veriyorlardı, kaçırmak olmazdı bu pozları.

Bu maymunu çok sevdim çok şekerdi..... Tüm A.O.Ç Hayvanat Bahçesi resimlerini Mr. Wayfarer çekti...... Cumartesi günü hava çok çok sıcaktı, evde ne giyeceğime karar vermeye çalıştım durdum... Tunalı'ya attık kendimizi, Kuğulu Park'ta Lösev için kermes vardı oraya baktık biraz, bence çok güzel bir organizasyondu.... Tabiki Tunalı klasiği olan Flamingo'dan dondurmalarımızı yedik, nedense bu sefer bir Paşabahçe'ye giresim geldi, hava sıcak olduğundan belkide serinlemek oranın klimasından faydalanmak içinde olabilir, çatal bıçak takımlarına baktım, kendi evim olursa hangi yemek takımını almayacağıma karar verdim, hele bir tane vardı hayatta evime sokmam... D&R'a uğradık yeni çıkan kitaplara göz attık Ahmet Ümit'in yeni kitabını bekliyorum, Annem Serdar Ortaç'ın yeni albümünü almış.....


Gezine gezine saati akşam üstüne getirdik, cumartesi günü için sinemaya gidelim demiştik, Panora'ya doğru yola koyulduk, bu sefer önceden biletlerimizi aldık "Date Night" filmi için Mr. Wayfarer çok istiyordu ona gitmek, ben çok hevesli değildim ama iyiki gitmişiz çok çok güldüm tavsiye ederim acayip komik bir filmdi, Tina Fey zaten tarşılmaz çok komik....

Filmden önce Num Num'da yemek yedik havalar güzelleştiğinden terasını açmışlardı.... Bizde o sıcak havada soğuk soğuk biralarımızı içtik ............ Ardından filmimizi izledik..... Eurovision'da ikinci olduk... Herkes için güzel bir cumarteseydi.......



Pazar sabahı güne güzel uyandım.... Güneşi görerek uyanmak bana iyi geliyor kim ne derse desin..... Annemle dışarı çıktık, sonra öğlen yemeği için anneannem, teyzem, dayım bizim burdaki Quick China'ya gittik hep beraber güzel bir öğlen yemeği yedik, bizim sitenin hersene yaz kermesi şenlik tadında geçen o yapılır ona gittik Mr. Wayfarer'la birlikte... Çimlerde yattık... Sonracığıma canlı müzik vardı, bizde tam sahnenin ordaydık bir anda polis geldi, meğersem şikayet varmış gürültü oluyor diye.... Yaaaa uffffffffff pufffffff dedik.... Evvelcağzıma...Küçük çocuklar lastik top atmaca oynuyorlardı, hani lastik toplar varya yere atasınız sonra sıçrar gider gökyüzüne doğru nereye düşeceğini anlamazsınız, yere düşer seker gider başka yere hah işte onlar..... Ayağıma attılar onda birtane....... Güzel bir haftasonu geçirdim, yeri geldi NumNumda sosyetik müşteri oldum, Quick China'da fortune cookie'sini bekleyen küçük kız, yeri geldi kermeste sürekli konuşan yaşlı teyze, kimi zamanda lastik top sektiren arsız çocuk.... Yarın ise Pazartesi.....Yorum Yok........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder