18 Mayıs 2010 Salı

Late Bloomers...

Başlığın yazacağım şeylerle hiçbir ilgisi yok, pazartesi günü itibari ile yeni görevimin başına geldim, ufak ufak öğreniyorum teoride muhteşem süper anladım dediğim herşeyi pratik yaparken aslında teoride az kaldığımı fark ediyorum... Ama bunun bnm anlama kapasitemle doğrudan bir bağlantısı yok.. Efendim, iki gündür bu işler nasıl biter dediğim herşeyi öyle yada böyle hallediyorum hatta hoşuma bile gidiyor, etrafımdakiler anlayışlı maşallah bizim alt kattakiler gibi değil, patronum çok çok şeker çok sevdim çalışmayı, bilmediğim herşeyi en az on kere soruyorum. Mühendislerden kaçarken çalışma ortamım mühendislerin içi oldu ahahahahah ironik öyle değil mi, yanlız bu öğrenci milletini anlayamadım böyle bir rahatlık boş verme beni benden alıyorlar, paşam doktora yapıyor onu bile yapamıyor valla, işin içinde oldukça Phd durumuna bakışım değişti....

Çocuğu askere alıcaklar neyi nerden alması gerektiğini bilmiyor ağzında kafam kadar bir sakız birşeyler anlatıyor valla böyle bir dövesim geldi çocuğu, elinde idari belge buruş buruş valla inzibatı arar elimle veririm onu askere..... İki gündürde geliyor valla sinirimi bozuyor....

Manzaram güzel, kocaman bir masam ve yeni eşyalar var, alt kattaki eşyalarımız valla bir 15 senelik falan burası pırıl pırıl, yanlız burda da kafam printer da amma çok kağıt harcanıyor...

Yeni yeni şeyler öğreniyorum hoşuma gidiyor....

Tarkan'ın yeni şarkısını çok sevdim, radyoda ne zaman çalsa arabada sesini açıyorum..... Sevdanın Son Vuruşu, ünlü düşünür Tarkan ne demiş, "sen aşkı çiçek böcek, güneş bulut sanmışsın, mevsimine göre uyuyup uyanmışsın, benden sonra sevemezsin sen yanmışsın...." dinleyin sevin, sarıp sarmalayın.....

Ankara'da mevsim yaza çalıyor, hafif serin olsada, akşam yengemdeyim kız kıza dedikodu sohbet muhabbet:) lay layyy layyyyyyyy....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder