26 Mayıs 2010 Çarşamba

Tarçınlı Kurabiyeleri Yerken Ben

Yeni bir hafta başladı hatta her iyimser memur gibi bende çarşamba olmasından dolayı memnuniyetimi dile getireceğim... Bu hafta yeni yerimde çok büyük bir hızla bitip tükenmek üzere, sabah 8:30 da gelip masama oturmamla sonra tekrardan 5:30 olup kalkmam arasındaki o geçen uzun saatler artık bana daha kısa gelmeye başladı...Bulunduğum konum itibariyle okuldaki görevleri daha yakından incelem fırsatım oldu mesela evrakçıların ne kadar önemli oldukları konusunda herhangi bir fikri olmayan insanlar için söylüyorum çok çok önemliler, evrakların doğru zamanda doğru insana gitmeleri çok önemli.....

Mühendislerin kendilerini doğru ifade edebilmeleri ise çok daha önemli....

Hafta sonumu anlatıcak olursam eğer çok çok güzel bir hafta sonu geçti, Mr. Wayferer ile hayvanat bahçesine gittik ayy çok eğlendik, resimleri daha sonra koyacağım.. Bayağı güzel bir cumartesi geçirdik, sonra AOÇ'den köfte ekmek yedik, sonra gerçekten yorgunluktan pestilimiz çıkmış bir şekilde kendimizi köfte üzeri türk kahvesi ile ödüllendirerek sevdiğimiz kahveciye gittik...

Öyle bir yağmur yağdıki geçtiğimiz cumartesi küçük insanlar bence boğulabilirdi, allahtan hayvanat bahçesindeki gezimizi tamamlayıp çıkmak üzere olduğumuz zaman yağdıda ıslanmadık, içim acıdı valla özellikle aslan ve kaplanlara, iki adımlık kafesin içinde gidip geliyorlar yazık valla, en rahatlarıda bence kelaynak kuşlarıydı, kocaman kafesleri vardı, akbabalar bile küçük bir kafesin içindeydiler hemde bir kaçtaneydiler, yani kanatlarını bile açamazlar onlar o kadar dar yerde.....

Mr. Wayferer'la birlikte bol bol fotoğraf çektik, video kaydettik, anlatıcak ne kadar çok şeyim varmış susmadan sürekli konuştum ekran karşısında.....

Bunları yazarken ofiste, Mr. Wayferer'in annesinin yolladığı tarçınlı kurabiyelerden yiyordum, huzurluydum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder